Wyjazd do Białego Dunajca, czyli akcja integracja

17/11/2021

Widok na panoramę Tatr, autor: JR

Ostatnie 2 lata zdecydowanie nie sprzyjały zacieśnianiu kontaktów międzyludzkich, także tych ze znajomymi z pracy. Mijaliśmy się zatem i w naszej firmie,  nie tylko na co dzień w biurze, ale i poza nim. Korzystając zatem z rozluźnienia pandemicznych obostrzeń i wznowienia  działalności przez branżę turystyczną – w połowie października zorganizowaliśmy wycieczkę integracyjną do Białego Dunajca niedaleko Zakopanego.

Porzuciliśmy biurka, dokumenty i obowiązki domowe dla pięknych, jesiennych, tatrzańskich widoków. Korzystając ze wspaniałej pogody udaliśmy się na jeden ze szlaków. Zdecydowaliśmy się udać na Rusinową Polanę oraz Gęsią Szyję. Oczywiście znaleźli się także i  śmiałkowie spragnieni bardziej wymagającej wyprawy.

Na górskich wędrówkach oczywiście nie poprzestaliśmy. Nie zabrakło zatem i bardziej imprezowych rozrywek – wspólnej kolacji, biesiady w prawdziwie góralskim stylu z kapelą regionalną, a także… karaoke.

Szczegóły zachowujemy dla siebie, odsyłając jednocześnie do galerii.

Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy

Adres rejestrowy

OTTO Engineering Polska Sp. z o.o.
ul. Połonińska 15, 35-082 Rzeszów

Adres naszego biura

KRS: 0000371381
Sąd Rejonowy w Rzeszowie,
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Ważne: Użytkowanie strony oznacza zgodę na używanie plików Cookies i innych technologii. Więcej w polityce prywatności